مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1393 ساعت 13:432014-07-23اقتصادي

بیکاری در کوثر با راه اندازی صنایع بزرگ قابل حل است


فرماندار کوثر مهمترین معضل این شهرستان را همچون مناطق دیگر بیکاری عنوان کرد و گفت: بیکاری در کوثر تنها با راه اندازی صنایع بزرگ و مادر قابل حل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علیرضا علیپور بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان تصریح کرد: در این راستا امیدواریم با آغاز به کار دو کارخانه پرلیت و نورد فولاد در کوثر بخش مهمی از مشکل بیکاری این شهرستان رفع شود.

وی با اشاره به اهمیت صنایع بزرگ و مادر در اشتغالزایی تصریح کرد: با وجود اینکه این شهرستان در زمینه اشتغال با مشکل روبروست اما از ابتدای امسال تاکنون 50 درصد از تعهدات اشتغال شهرستان محقق شده است.

فرماندار کوثر با بیان اینکه در سال گذشته نیز شاهد تحقق 120 درصدی اشتغال در این شهرستان بودیم، اضافه کرد: این مهم با ارائه وام های اشتغال زایی به متقاضیان محقق شد که تاثیر مطلوبی در کاهش آمار بیکاری شهرستان داشت.

وی اولویت سرمایه گذاری ااول این شهرستان طی سال جاری را فعال سازی طرح های راکد و نیمه تمام برشمرد و تاکید کرد: با توجه به اینکه آغاز پروژه عمرانی و اشتغال زا از صفر به مراتب بیشتر از پروژه نیمه تمام و راکد هزینه دارد، پروژه های نیمه تمام را در اولویت قرار داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیکاری در کوثر با راه اندازی صنایع بزرگ قابل حل است

بیکاری در کوثر با راه اندازی صنایع بزرگ قابل حل است