مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1393 ساعت 08:232014-07-23دانش

همدان در پنج رشته ورزشی میزبان مسابقات دختران دانشگاه آزاد اسلامی کشور است


رییس دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی همدان میزبان مسابقات کشوری دختران دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در رشته های تکواندو، - کاراته، شطرنج، بدمینتون و تنیس روی میز است.

سعید جامه بزرگ در گفتگو با خبرنگار مهرگفت: مسابقات سراسری دختران دانشگاه آزاد اسلامی کشور در رشته های ورزشی رشته های تکواندو، کاراته، شطرنج، بدمینتون و تنیس روی میز از 12 تا 20 مرداد ماه به میزبانی واحد همدان برگزار خواهد شد.

جامه بزرگ افزود: مسابقات رشته تکواندو و کاراته دختران دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای 12 تا 14 مرداد در سالن های ورزشی امام علی (ع) و پوریایی ولی این واحد دانشگاهی برگزار می شود.

وی عنوان کرد: مسابقات رشته های شطرنج، بدمینتون و تنیس روی میز نیز از 15 مرداد آغاز و تا بیستمین روز از همین ماه ادامه خواهد داشت تا چهره تیم ها و افراد قهرمان مشخص شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: تاکنون بیش از 20 استان از 32 استان کشور برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.

وی عنوان کرد: سعی شده تمام امکانات دانشگاه به منظور برگزاری و میزبانی هرچه بهتر این مسابقات در واحد همدان بسیج شوند تا خاطره خوب و خوشی در اذهان ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقات شکل گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان در پنج رشته ورزشی میزبان مسابقات دختران دانشگاه آزاد اسلامی کشور است

همدان در پنج رشته ورزشی میزبان مسابقات دختران دانشگاه آزاد اسلامی کشور است