مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1393 ساعت 06:382014-07-23اجتماعي

نتایج اولیه کنکور 12 مرداد اعلام می شود


براساس برنامه زمانی پیش بینی شده نتایج اولیه آزمون سراسری 93 به صورت کارنامه تنظیم شده و روز یکشنبه دوازدهم مرداد ماه جاری بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

حسین توکلی در گفت وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، افزود: داوطلبان حاضر در آزمون سراسری می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس www.

sanjesh.

org در بخش مشاهده کارنامه نتایج علمی (اولیه)، با وارد نمودن اطلاعات آزمونی و مشخصات فردی شامل شماره داوطلبی، نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه و سال تولد و یا با وارد نمودن مشخصات کارت اعتباری ثبت نام شامل شماره پرونده، رمز ورود، شماره شناسنامه و یا وارد نمودن مشخصات فردی شامل شماره پرونده، کد رهگیری و شماره شناسنامه نسبت به مشاهده کارنامه خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: داوطلبان واجد شرایط می توانند برای انتخاب رشته و ثبت کد رشته محل های انتخابی خود در فرم انتخاب رشته از چهارشنبه 15 مرداد تا دوشنبه 20 مرداد به سایت سازمان مراجعه و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

مشاورعالی سازمان سنجش تاکید کرد: دفترچه راهنمای انتخاب رشته حداقل دو تا سه روز قبل از اعلام نتایج بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج اولیه کنکور 12 مرداد اعلام می شود

نتایج اولیه کنکور 12 مرداد اعلام می شود