مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1393 ساعت 04:122014-07-23اجتماعي

اعتکاف رمضانیه دانش آموزی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: یک هزار و 700 دانش آموز چهارمحال و بختیاری از سحرگاه امروز در 22 مسجد استان معتکف شدند.

- افشین امیریان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، اظهار کرد: یک هزار و 700 دانش آموز دختر و پسر از سحرگاه امروز در 22 مسجد در مناطق آموزشی هفده گانه چهارمحال و بختیاری معتکف می شوند.

وی با بیان اینکه اعتکاف رمضانیه دانش آموزان استان به مدت 3 روز از اول تا سوم مردادماه ادامه دارد، افزود: برنامه های مختلفی در طول مراسم اعتکاف برای دانش آموزان معتکف پیش بینی و اجرا می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری حلقه های تلاوت قرآن، تبیین احکام و معارف شرعی، تشکیل جلسات پرسش و پاسخ، سخنرانی کارشناسان بومی و اعزامی، توزیع بسته های فرهنگی و تقدیر از فعالان از برنامه های اعتکاف رمضانیه دانش آموزان در استان است.

امیریان با تأکید بر آثار عمیق این مراسم معنوی بر روحیه دانش آموزان، تصریح کرد: پایبندی به نماز و قرآن و آشنایی با دوستان جدید و اهل دین از دیگر اثرات مهم اعتکاف رمضانیه دانش آموزان است.

وی با بیان اینکه این مراسم معنوی در مساجد جامع و بزرگ ترین مسجد مراکز شهرستان و بخش های استان برگزار می شود، افزود: اعتکاف رمضانیه امسال در شهرکرد در 3 مسجد امام رض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتکاف رمضانیه دانش آموزی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

اعتکاف رمضانیه دانش آموزی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد