مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1393 ساعت 19:172014-07-22فناوري

اینترنت نسل سوم از نیمه دوم امسال به قم می آید


مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم گفت: ضریب نفوذ تلفن همراه در قم 94 درصد است و از نیمه دوم امسال با آغاز به کار اینترنت نسل سوم مخابرات، - این ضریب افزایش می یابد.

نسخه قابل چاپ " به گزارش سایت قطره و به نقل از، ایفای نقش در بیداری اسلامی منطقه و انعکاس رویدادهای مسلمانان منطقه بوده است که خوشبختانه در رسیدن به هدف خود بسیار خوب عمل کرده است.

رییس هیئت مدیره شرکت مخابرات استان قم به بسترهای مخابراتی ایجاد شده در استان قم برای نشر معارف دینی به دنیا اشاره کرد و گفت: برای رسیدن به این هدف مأموریت ما و شما یکی است و با استفاده از زیرساخت های مخابراتی ایجاد شده در استان می توان معارف دینی را به تمام دنیا صادر کرد و برای نشر اسلام ناب محمدی تلاش کرد.

دهناد با اشاره به فعالیت های انجام شده در شرکت مخابرات استان قم خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش همکاران بنده در استان قم در خصوص توسعه شبکه های مخابراتی در وضعیت مناسبی قرار داریم و در بسیاری از زمینه ها جز استان های برتر کشور هستیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان قم را مطلوب دانست و تصریح کرد: هم اینک ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان قم 38% است که این درصد از میانگین کشوری بیشتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت نسل سوم از نیمه دوم امسال به قم می آید

اینترنت نسل سوم از نیمه دوم امسال به قم می آید