مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1393 ساعت 18:382014-07-22سياسي

نماینده مردم اردبیل در مجلس: اردبیل صاحب بیمارستان هزار تختخوابی می شود


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: اردبیل صاحب بیمارستان هزار تختخوابی می شود.

- منصور حقیقت پور امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: در نشستی که در روزهای گذشته با وزیر بهداشت و درمان داشتیم مجوز تبدیل بیمارستان 500 تختخوابی به یک هزار تختخوابی را دریافت کردیم تا این بیمارستان با آینده نگری منطقی و مناسب اجرایی و عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه این پروژه به شرط استفاده از فاینانس تحقق یافته و جامه عمل می پوشد، افزود: احداث این بیمارستان با توجه به اینکه اردبیل یکی از قطب های توریسم درمانی است می تواند گره گشا و حلال مشکلات در حوزه بهداشتی، درمانی و ارائه سرویس به گردشگران خارجی باشد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس به هماهنگی های انجام شده با استاندار اردبیل برای برداشتن گام های عملیاتی و جدی در تحقق این طرح اشاره کرد و گفت: امیدواریم با عملیاتی شدن این پروژه ها بتوانیم گام های بسیار مهمی در ارائه خدماتی درمانی در استان اردبیل برداریم.

حقیقت پور بیان کرد: در این نشست علاوه بر مطرح شدن احداث بیمارستان هزار تختخوابی و کسب مجوز لازم در این زمینه توانستیم از وزیر بهداشت قول تامین اعتباراتی را برای استان اردبیل بگیریم تا پروژ ه های نیمه تمام حوزه بهداشت و درمان تکمیل شده و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم اردبیل در مجلس: اردبیل صاحب بیمارستان هزار تختخوابی می شود

نماینده مردم اردبیل در مجلس: اردبیل صاحب بیمارستان هزار تختخوابی می شود