مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1393 ساعت 13:182014-07-22ورزشي

تقدیر از علی کریمی پس از خداحافظی


حضور شما در فوتبال کشور همواره منشا اثر بوده و حال که تصمیم به اتمام این دوره از زندگی حرفه ای خود گرفته اید، قطعا در مرحله دوم که ورود به عرصه مربیگری و انتقال دانش است، - نیز همین گونه خواهید بود.

علی کفاشیان و مهدی محمدنبی رییس و دبیرکل فدراسیون فوتبال پس از خداحافظی علی کریمی ملی پوش سابق کشورمان از فوتبال، از این بازیکن تقدیر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، علی کفاشیان پس از خداحافظی کریمی از فوتبال تقدیرنامه ای به شرح زیر برای این بازیکن صادر کرده است: تلاش ها و مساعی شما برای فوتبال ملی و باشگاهی کشور همیشه با روح والای جوانمردی و رفتار حرفه ای همراه بوده و در جهت اهداف فوتبال کشور از هیچ کوششی دریغ نکرده اید.

کسب عناوین مختلف بین المللی و افتخارات بی شماری که برای فوتبال ایران کسب کرده اید و از همه مهم تر حمایت های بی دریغ شما از تیم های ملی و به ویژه تیم ملی فوتبال ایران از جمله دیگر خدمات شما در راستای رشد و اعتلای نام ایران و فوتبال این سرزمین بوده است.

حضور شما در فوتبال کشور همواره منشا اثر بوده و حال که تصمیم به اتمام این دوره از زندگی حرفه ای خود گرفته اید، قطعا در مرحله دوم که ورود به عرصه مربیگری و انتقال دانش است، نیز همین گونه خواهید بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از علی کریمی پس از خداحافظی

تقدیر از علی کریمی پس از خداحافظی