مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1393 ساعت 10:122014-07-22اقتصادي

متقاضیان نسبت به تکمیل فرم نظرسنجی تغییر پروژه اقدام کنند


شرکت عمران پردیس در اطلاعیه ای از متقاضیان مسکن مهر خواست نسبت به تکمیل فرم نظرسنجی تغییر پروژه از 99 ساله به خودمالکی تا 10 مرداد سال جاری اقدام کنند، - در غیر اینصورت سیستم به صورت پیش فرض حداکثر آرا را برای متقاضی در نظر خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، یک هفته پس از وعده مدیرعامل شرکت عمران پردیس مبنی بر فراخوان تبدیل مسکن مهر 99 ساله به مسکن ملکی، این شرکت در اطلاعیه ای اعلام کرد مقتضی است همه متقاضیانی که طرح مسکن مهر آنها 99 ساله هستند از طریق سامانه هوشمند خدمات الکترونیک شهر جدید پردیس به آدرس www.

mehr.

pardis-ntoir.

gov.

ir" وارد کارتابل خود شده و از بخش "سوالات سازمان از شما" فرم مربوط به نظر سنجی تغییر پروژه از 99 ساله به خودمالکی تکمیل کنند.

در کارتابل متقاضیان آمده است؛ قابل توجه همه متقاضیان مسکن مهر با طرح 99 ساله؛ پیرو سیاست های وزارت راه و شهرسازی و شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید، شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بخشی از واحدهای پروژه مسکن مهر را از اجاره 99 ساله به خودمالکی تغییر وضعیت دهد.

در این راستا ضمن مطالعه شرایط زیر، در پایان با علامت زدن گزینه قبول یا رد، حداکثر تا تاریخ 10 مرداد 93 این شرکت را از نوع تقاضای خود مطلع نمایید: 1- برای تبدیل وضعیت از اجاره 99 ساله به خود مالکی، در ابتدا میزان سهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقاضیان نسبت به تکمیل فرم نظرسنجی تغییر پروژه اقدام کنند

متقاضیان نسبت به تکمیل فرم نظرسنجی تغییر پروژه اقدام کنند