مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1393 ساعت 09:482014-07-22سياسي

تاکید ابتکار بر احیاء مجدد جلسات ماهانه شورای مدیران محیط زیست


ضرورت انسجام و هماهنگی بیشتر در سطوح مختلف مدیران سازمانی با توجه به شرایط فعلی محیط زیست ایجاب می کند که احیای مجدد شورای مدیران ستادی سازمان با جلسات منظم ماهانه به همراه دوره های آموزشی برای مدیران در دستور کار قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، معصومه ابتکار در نخستین جلسه دوره آموزشی مدیریت راهبردی مبتنی بر نگرش زیست محیطی عصر دوشنبه 30 تیرماه با حضور معاونین و مدیران سازمان حفاظت محیط زیست در محل این سازمان برگزار شد، گفت: با توجه به شرایط بحرانی محیط زیست، انتظارات بسیار برای جبران عقب ماندگی ها در فرصت زمانی کوتاه، پیچیدگی شرایط موجود و مسئولیت وسیع در قبال محیط زیست ایران، آموزش های مدیریتی به ویژه آموزش مدیریت راهبردی و حتی فراتر از آن مدیریت راهبردی بحران بسیار حائز اهمیت است.

وی با تأکید بر فرابخشی بودن حوزه محیط زیست و به تبع آن مدیریت فرابخشی این حوزه، تصریح کرد: با توجه به نقش حکمروایی سازمان حفاظت محیط زیست، ضرورت دارد آموزش و ارتقاء دانش مدیران سازمان در سطوح مختلف سازمانی و حتی در سطح استان ها بسیار جدی و مستمر پیگیری شود.

معاون رییس جمهور، شروع دوره آموزشی مدیریت راهبردی مبتنی بر نگرش زیست محیطی را مقدمه ای خوب برای احیاء مجدد شورای مدیران دانست و افزود: در حال حاضر مدیران ستادی و استانی به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید ابتکار بر احیاء مجدد جلسات ماهانه شورای مدیران محیط زیست

تاکید ابتکار بر احیاء مجدد جلسات ماهانه شورای مدیران محیط زیست