مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1393 ساعت 04:232014-07-22اقتصادي

پرداخت آخرین مرحله مطالبات بازنشستگان کشوری در هفته دولت


مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: با تأکید وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر تسریع در پرداخت مطالبات بازنشستگان خوشبختانه با تمهیدات لازم و حمایتهای ویژه دولت این امکان برای صندوق بازنشستگی کشوری فراهم شد تا نسبت به تسویه کامل مطالبات بازنشستگان مشمول اقدام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس اجتماعی ایسنا، ایراندخت عطاریان ادامه داد: تا کنون بالغ بر یک میلیون و 950 هزار تومان از معوقات بازنشستگان مشمول پرداخت شده است.

وی اظهارکرد: بر اساس اقدامات صورت گرفته مطالبات هر یک از بازنشستگان جداگانه محاسبه شده و در هفته دولت آخرین مرحله معوقات به حساب بانکی آنان واریز خواهد شد.

عطاریان ادامه داد: مطالبات ناشی از اجرای معوقات قانون مدیریت خدمات کشوری از سنگین ترین تعهداتی است که صندوق بازنشستگی کشوری توانست آن را به خوبی مدیریت و پرداخت کند.

وی افزود: در این مرحله بر اساس گزارشهای ارایه شده مجموعاً 332 هزار و 67 نفر از بازنشستگان مشمول، مطالبات خود را در هفته دولت به طورکامل دریافت خواهند کرد و پرونده پرداخت مطالبات ناشی از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری در دومین سال فعالیت دولت تدبیر و امید بسته خواهد شد.

به گفته مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تسویه کامل مطالبات بازنشستگان دستاورد دیگری از اقدامات و تلاشهای دولت یازدهم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت آخرین مرحله مطالبات بازنشستگان کشوری در هفته دولت

پرداخت آخرین مرحله مطالبات بازنشستگان کشوری در هفته دولت