مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1393 ساعت 06:222014-05-08ورزشي

افزایش 20 درصدی اعتبارات عمرانی ورزش و جوانان لرستان


اعتبارات عمرانی سازمان ورزش و جوانان لرستان به دلیل درخشش ورزشکاران لرستانی درمسابقات جهانی، - رضا محمدی اصل در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در خرم آباد،" اظهار کرد: اعتبارات عمرانی سازمان ورزش و جوانان لرستان به دلیل درخشش ورزشکاران لرستانی درمسابقات جهانی، آسیایی و کشوری در سال گذشته، 20 درصد افزایش می یابد.

وی با اشاره به درخشش ورزشکاران لرستانی در میادین های مختلف ورزشی در سال گذشته افزود: ورزشکاران لرستانی در سال 92 در مسابقات جهانی، آسیایی و کشوری موفق به کسب 1388 مدال شدند که 382 مدال جهانی و آسیایی و بقیه آنها کشوری است.

وی با اشاره به کسب مقام های مختلف توسط تیم های لرستانی بیان کرد: درسال گذشته 146 تیم از استان لرستان موفق به کسب مقام در مسابقات مختلف شدند.

وی بیان کرد: بیشتر قهرمانان ورزشی از شهرستان های خرم آباد، بروجرد، کوهدشت و الشتر بوده اند که توانسته اند در مسابقات جهانی، آسیایی و کشوری کسب مدال کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان عنوان کرد: تعداد ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی در ماهای آغازین امسال 382 ورزشکار بوده که نسبت به سال گذشته آمار قابل توجهی است و نشان دهنده لیاقت و استعداد ورزشکاران لرستانی درمسابقات استانی وراه یابی آنها به اردوی تیم ملی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی اعتبارات عمرانی ورزش و جوانان لرستان

افزایش 20 درصدی اعتبارات عمرانی ورزش و جوانان لرستان