مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1393 ساعت 17:322014-04-24سياسي

ضرورت اهتمام ویژه مراکز دانشگاهی به فرهنگ نخبه پروری


نماینده تام الاختیار دانشگاه آزاد کشور گفت: باید در مراکز دانشگاهی فرهنگ نخبه پروری، نخبه شناسی بیشتر پیگیری شود و با مدیریت صحیح استعدادهای جوان را برای آینده کشور آماده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علی محمد رنجبر در جمع روسا و مسئولان دانشگاه های آزاد اسلامی غرب کشور با اشاره به منابع دانشگاه ازاد اظهار کرد: دانشگاه آزاد با وجود ظرفیت های لازم در حوزه های مختلف، تمرکز بر منابع شهریه ای را در دستور کار ندارد و تلاش می کند تا با جذب منابع دیگر در جهت اجرای اهداف کلان خود گام بردارد.

وی افزود: دانشجویان و اساتید نخبه مهم ترین سرمایه های این دانشگاه هستند و با وجود منابع لازم باید برای رشد و تعالی آموزش در کشور تلاش شود.

رنجبر تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از ثمره های ارزشمند انقلاب اسلامی است که از زمان تاسیس تا کنون منشا خدمت برای کشور به ویژه جامعه علمی و آموزشی بوده است.

نماینده تام الاختیار رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در هیات امنای استان های همدان، مرکزی و لرستان با اشاره به ابلاغیه جدید سازمان مرکزی دانشگاه آزاد به منظور صرفه جویی در وقت ارباب رجوعان گفت: براساس ابلاغیه های جدید سازمان مرکزی کلیه واحدهای دانشگاه آزاد کشور باید سامانه مکانیزاسیون اداری را فعال تا در وقت و هزینه ارباب رجوع صرفه جویی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اهتمام ویژه مراکز دانشگاهی به فرهنگ نخبه پروری

ضرورت اهتمام ویژه مراکز دانشگاهی به فرهنگ نخبه پروری