مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1393 ساعت 17:282014-04-24سياسي

طی حکمی رییس شورای شهر سنندج، رییس کمیسیون فرهنگی مجمع کلانشهرها شد


سید انور رشیدی، رییس شورای شهر سنندج به عنوان رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی مجمع مشورتی کلانشهرها و مراکز استان های کشور انتخاب شد.

- روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری سنندج، این انتصاب در پی جلسه ای که با حضور تمامی رؤسای شوراهای مراکز استان ها برگزار شد صورت گرفته است.

همچنین امروز شهردار سنندج به همراه اعضا شورای شهر و معاونین خدمات شهری، فنی و عمرانی ،ترافیک و حمل و نقل از روند احداث تقاطع غیر همسطح ضیاالدینی بازدید نمودند.

شهردار سنندج در جریان این بازدید اظهار داشت: هم اکنون این پروژه بیش از 97 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در حال حاضر عملیات بخشی از آسفالت، پیاده روسازی و اجرای نورپردازی این طرح در حال اجرا است.

کامیاب شادمان بیان کرد: برنامه ریزهای لازم برای اتمام مابقی عملیات این طرح صورت گرفته و این تقاطع در 22 اردیبهشت ماه همزمان با سالروز سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کردستان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص مشخصات این طرح گفت: طول این تقاطع 284 مترمربع است که 150 متر از آن مسقف بوده و همچنین این تقاطع دارای هفت متر عرض سواره رو خواهد بود.

شادمان افزود: برای احداث این تقاطع تاکنون قریب به 4 میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه شده است که بخشی از این مبلغ از منابع داخلی و بخشی دیگر از منابع استانی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی حکمی رییس شورای شهر سنندج، رییس کمیسیون فرهنگی مجمع کلانشهرها شد

طی حکمی رییس شورای شهر سنندج، رییس کمیسیون فرهنگی مجمع کلانشهرها شد