مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1393 ساعت 06:282014-04-24سياسي

صیانت از بیت المال اولویت مدیران قزوین باشد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: حفظ و صیانت از بیت المال از مهمترین وظیفه مدیران دستگاه های اجرایی استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مدیرکل و کارکنان دیوان محاسبات استان ظهر پنجشنبه با امام جمعه دیدار و گفتگو کردند.

آیت الله هادی باریک بین در این دیدار اظهارداشت: نباید اجازه فعالیت به کسانی داد که می خواهند حقوق مردم و بیت المال را از بین ببرند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری نظارت دقیق در دستگاه های اجرایی را ضامن حقوق مردم دانست و افزود: همچنین انتظار مردم از دستگاه های نظارتی در این خصوص بیشتر احساس می شود.

آیت الله باریک بین ادامه داد: دیوان محاسبات از دستگاه های حساس به شمار می رود که مسئولیت حفاظت و حراست از بیت المال را برعهده دارد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: همچنین دیوان محاسبات نیز وظیفه فراهم کردن زمینه استفاده صحیح از اموال و منابع دولتی و ملی را برعهده دارد.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه دیوان محاسبات باید نظارت خود را بیشتر کند، بیان کرد: مسئله بیت المال و حفظ و صیانت از آن در جامعه اسلامی مهم است و از سوی مدیران دیوان محاسبات باید این امر بیشتر صورت گیرد.

آیت الله باریک بین با بیان اینکه باید مدیران دستگاه های اجرایی در اجرای قوانین اسلامی کوشا باشند، اضافه کرد: چراکه در روز قی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیانت از بیت المال اولویت مدیران قزوین باشد

صیانت از بیت المال اولویت مدیران قزوین باشد