مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1393 ساعت 15:032014-04-23اقتصادي

در 18 اردیبهشت سال جاری همایش 100 شرکت برتر منطقه آذربایجان شرقی برگزار می شود


معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان شرقی از برگزاری همایش 100 شرکت برتر منطقه این استان در 18 اردیبهشت سال جاری خبر داد.

- " از تبریز، جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان آذربایجان شرقی به منظور بررسی آخرین وضعیت تولید، ذخیره سازی و خرید و فروش کالاهای اساسی با حضور مسئولان عضو این کمیسیون عصر امروز برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان شرقی تشکیل شد، عظمایی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گزارش هایی در خصوص وضعیت بازار آرد و نان، مواد غذایی پروتیینی و مصالح ساختمانی در آستانه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها ارائه کرد و سپس تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شد.

تاکید بر عدم هرگونه افزایش قیمت کالاهای اساسی با اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها و افزایش قیمت سایر کالاها صرفا با هماهنگی ستاد هدفمندی در حدود مقررات قانونی از جمله مصوبات این جلسه بود.

بر این اساس مقرر شد واحدهای صنعتی، صنفی و خدماتی و تولیدکنندگان کالاهای اساسی تحت کنترل و نظارت دقیق دستگاه های مسوول قرار گیرند.

تثبیت قیمت فعلی آرد و نان از دیگر مصوبات جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان بود که سازمان صنعت، معادن و تجارت، اتاق اصناف و اتحادیه های مربوطه، شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت و فرمانداران استان را م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در 18 اردیبهشت سال جاری همایش 100 شرکت برتر منطقه آذربایجان شرقی برگزار می شود

در 18 اردیبهشت سال جاری همایش 100 شرکت برتر منطقه آذربایجان شرقی برگزار می شود