مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1393 ساعت 14:472014-04-23اجتماعي

احداث 70 پروژه عمرانی و فرهنگی در شهرستان مراغه


70پروژه بزرگ رفاهی و خدماتی در مراغه در حال احداث بوده و تلاش می شود در کمترین زمان ممکن مورد بهره برداری قرار گیرند.

- نسخه قابل چاپ " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از مراغه، نادر ابراهیمی عصر امروز در دیدار با جمعی از کارکنان و معاونان شهرداری این شهرستان از اجرای 70پروژه بزرگ عمرانی و خدما تی در مراغه خبر داد.

شهردار مراغه با بیان اینکه در سال گذشته عملیات اجرایی پروژه های مورد نظر آغاز شده و با پیشرفت خوبی روبه رو بوده است، اظهار کرد: امیدواریم در کمترین زمکان ممکن افتتاح و مورد بهره برداری قرار گیرند.

پایانه مسافربری در مراغه احداث می شود شهردار مراغه هم چنین از احداث پایانه بزرگ مسافربری در این شهرستان خبر داد و افزود:طرح پایانه بزرگ مراغه که مراحل احداث آن از سال گذشته آغاز شده است و در پنج هکتار زیربنا در حال احداث است.

ابراهیمی افزود: پروژه پایانه بزرگ مراغه تا به امروز با پیشرفت خوبی روبه رو بوده است و در مدت 3سال احداث و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

شهردار مراغه گفت: طرح کمربندی غربی به عنوان یکی از بزرگ ترین طرح های عمرانی دهه های اخیر مراغه بوده و امسال به بهره برداری می رسد.

وی همچنین گزارشی از فعالیت ها و برنامهِ های جدید شهرداری در سال 93 خبرداد و افزود: برنامه های 93شهرداری مراغه از طریق رسانه ها و بروشورهای آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 70 پروژه عمرانی و فرهنگی در شهرستان مراغه

احداث 70 پروژه عمرانی و فرهنگی در شهرستان مراغه