مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1393 ساعت 14:422014-04-23اقتصادي

67 درصد تحقق اشتغال آذربایجان شرقی تحقق یافت


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بناب گفت: میزان تعهد استان آذربایجان شرقی برای اشتغال در سال گذشته 60 هزار نفر بود که 41 هزار و 248 نفر یعنی بیش از 67 درصد آن محقق شد - نسخه قابل چاپ " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از بناب، محمود پورلطفعلی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بناب اظهار کرد: کل میزان تعهد استان آذربایجان شرقی برای اشتغال در سال گذشته 60 هزار نفر بود که 41 هزار و 248 نفر یعنی بیش از 67 درصد آن محقق شد و شهرستان بناب نقش مهمی در این زمینه ایفا کرد.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بناب از کسب رتبه سوم استان در زمینه اشتغالزایی توسط این شهرستان در سال گذشته خبر داد و گفت: بناب بعد از شهرهای اسکو و تبریز با کمترین تفاوت امتیاز در جایگاه سوم استانی قرار گرفت.

وی تعداد مجوزهای صادره برای ایجاد و رونق مشاغل خانگی شهرستان در سال گذشته را 467 مورد اعلام کرد و افزود: در این مدت 165 نفر از متقاضیان واجد شرایط به بانک های عامل معرفی شدند که متأسفانه فقط 76 نفر از آنها موفق شدند به میزان 2 هزار و 710 میلیون ریال تسهیلات بگیرند.

پورلطفعلی همچنین از افزایش تعداد مؤسسات کاریابی شهرستان به سه مورد در سال گذشته خبر داد و گفت: در این مدت یک هزار و 702 نفر جوینده کار در این کاریابی ها ثبت نام کرده بودند که برای 474


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

67 درصد تحقق اشتغال آذربایجان شرقی تحقق یافت

67 درصد تحقق اشتغال آذربایجان شرقی تحقق یافت