مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1393 ساعت 10:022014-04-23سياسي

سن شروع مصرف مواد وخدر در زنان بین 15 تا 19 سالگی است


مشاور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، سن شروع مصرف در امور زنان را بین 15 تا 19 سالگی عنوان کرد و توجه زنان به وضعیت ظاهری و لاغری و همچنین عدم آگاهی آن ها را از جمله عوامل گرفتار شدن به مساله اعتیاد دانست.

- سرویس: اجتماعی ، تاریخ: 03/اردیبهشت/1393 - 15:27 ، شناسه خبر: 347722 مشاور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در امور زنان و خانواده: سن شروع مصرف مواد وخدر در زنان بین 15 تا 19 سالگی است خبرگزاری تسنیم: مشاور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، سن شروع مصرف در امور زنان را بین 15 تا 19 سالگی عنوان کرد و توجه زنان به وضعیت ظاهری و لاغری و همچنین عدم آگاهی آن ها را از جمله عوامل گرفتار شدن به مساله اعتیاد دانست.

نسخه قابل چاپ " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" و به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ زهرا بنیانیان در نشست صیانت و توانمندسازی زنان و خانواده در برابر آسیب های اجتماعی که به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن در مجموعه فرهنگی شقایق برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این نشست بیان و تدوین موضوعات اعتیاد برای سازمان های مردم نهادی است که فعالیتی غیر از اعتیاد دارند.

وی افزود: سیاست ستاد، برون سپاری یکسری از فعالیت هایش است و چون اعتقاد به مشارکت های مردمی دارد در کلیه فعالیت های خود می خواهد که مردم حضور داشته باشند و اکنون بهترین زمان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سن شروع مصرف مواد وخدر در زنان بین 15 تا 19 سالگی است

سن شروع مصرف مواد وخدر در زنان بین 15 تا 19 سالگی است