مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1393 ساعت 05:282014-04-23فناوري

راه اندازی شبکه تلفن ثابت با تکنولوژی نسل آینده/ سرویس های تلفن بر پایه اینترنت


فاز آزمایشی راه اندازی شبکه تلفن ثابت مبتنی بر تکنولوژی نسل آینده مخابرات - NGN -در مشهد راه اندازی شد و به زودی در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، دومین اپراتور سراسری تلفن ثابت دارای مجوز ار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی فعالیت خود را آغاز کرد و هم اکنون پایلوت سرویس های تلفنی مبتنی بر تکنولوژی NGN در مشهد پیاده سازی شده است.

منصور کبیری رهنی مدیرعامل دومین اپراتور سراسری تلفن ثابت گفت: سرویس هایی که از سوی "مگ تل" ارائه می شود، بر اساس شبکه نسل آینده (NGN ) است که در زمره جدیدترین فناوری های مورد استفاده در این حوزه محسوب می شود؛ این فناوری این امکان را فراهم می کند تا سرویس ها در کوتاهترین زمان ممکن و با هزینه کمتر در اختیار کاربران قرار گیرد.

وی با اشاره به توسعه شهرها و نیاز به استفاده از فناوری های جدید تصریح کرد: براساس مطالعات صورت گرفته در حال حاضر سرعت شهرسازی و ایجاد واحدهای مسکونی، تجاری و صنعتی، از توسعه تلفن ثابت پیشی گرفته است و از سوی دیگر تلفن ثابت بهترین بستر برای فعالیتهای اقتصادی، بنگاه های تجاری و کسب و کارها محسوب می شود.

وی فعالیت این شبکه را مبتنی بر IP عنوان کرد و گفت: با بومی کردن این فناوری، زمینه ارائه سرویس با سرعت بالا به متقاضیان فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شبکه تلفن ثابت با تکنولوژی نسل آینده/ سرویس های تلفن بر پایه اینترنت

راه اندازی شبکه تلفن ثابت با تکنولوژی نسل آینده/ سرویس های تلفن بر پایه اینترنت