مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1393 ساعت 11:272014-04-21سياسي

آیا وزیر فرهنگ و ارشاد فردا به مجلس خواهد رفت؟


وزیر فرهنگ و ارشاد برای پاسخ به سوال نمایندگان در مورد مسائل اخیر فرهنگی فردا به مجلس می رود.

- سید علی طاهری سخنگوی کمیسیون فرهنگی در گفت و گو باخبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو گفت: قرار بود در هفته گذشته 6 نماینده سوالات خود را در کمیسیون فرهنگی طرح کنند اما به علت سفر استانی رییس جمهوری و همراهی وزیر ارشاد، جنتی نتوانست به مجلس بیاد ولی با این وجود 2 تن از نمایندگان اعلام کردند که سوالات خود را به صحن علنی مجلس می کشانند که این امر مطابق با آییین نامه داخلی است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مهمترین بحث دیروز این کمیسیون در باره ارتباطات تصویری رایتل بود که اخیراًدر یکی از جلسات، مسئولان این شرکت اعلام کردند که وزارت ارتباطات به آنها مجوز ارتباط تصویری داده است.

طاهری گفت: اما شورای عالی فضای مجازی سال گذشته بعد از جلسات مفصلی که برگزار کرد و نظر شرعی مراجع تقلید را جویا شد، ارتباطات تصویری توسط رایتل را غیر مجاز اعلام کرد و اگر این خبر درس باشد وزارت ارتباطات برخلاف شورای عالی مجازی عمل کرده و مسئولان آن باید پاسخگو باشند.

حجت الاسلام طاهری ادامه داد: در ایام تصویب بودجه93، قرار شد مقداری از بودجه فرهنگی که برای حمایت از موسسات فرهنگی است در کمیته ای توضیع شود که یک عضو از کمیسیون فرهنگی در آن جلسه حضور داشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا وزیر فرهنگ و ارشاد فردا به مجلس خواهد رفت؟

آیا وزیر فرهنگ و ارشاد فردا به مجلس خواهد رفت؟