مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1393 ساعت 01:082014-04-20اقتصادي

داستان هزار و یکشب فولادهای آب ندیده/ کمبود آب بر زخم مسئولان نمک می پاشد


داستان هزار و یکشب کمبود آب دامن پروژه های صنعتی و فولادی خراسان رضوی را گرفته و اکنون ماجرای فولادهای آب ندیده سبب شده تا اجرای طرحهای این چنینی توجیه اقتصادی لازم را نداشته باشد و بی شک با ادامه این روند روزهای سختی در انتظار بخش صنعت این استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، خراسان رضوی یکی از استانهای غنی در بخش برخورداری از معادن سنگ آهن است و این امر در حالی است که پروژه فولاد این استان با کمبود آب مواجه اند و شرط حیات و بقا طرح های صنعتی حل بحران کم آبی است.

مهمترین مشکل در بخش صنعت کمبود آب است یک کارشناس امور اقتصادی در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: در حال حاضر مهمترین مشکل در بخش صنعت کمبود آب است و با این وجود شاهد صدور مجوزهای مربوط به طرحهای فولادی هستیم.

علی ممقانی با بیان اینکه سهم صنعت فولاد در نقشه ها و برنامه های محوری و توسعه ای این استان رو به افزایش است، افزود: برخی از مسئولان نسبت به بحران کم آبی در خراسان رضوی بی اطلاع هستند زیرا اگر به معنای واقعی این موضوع را لمس کرده بودند آنگاه به صدور بی رویه مجوزهای مربوط به طرحهای فولادی اقدام نمی کردند.

وی تاکید می کند: طرح های فولادی خراسان رضوی در دولت نهم و دهم در شهرستان های سبزوار، نیشابور و تربت حیدریه به بهره برداری رسید اما این طرح ها در مرحله اجرا با مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان هزار و یکشب فولادهای آب ندیده/ کمبود آب بر زخم مسئولان نمک می پاشد

داستان هزار و یکشب فولادهای آب ندیده/ کمبود آب بر زخم مسئولان نمک می پاشد