مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1393 ساعت 09:382014-04-20اجتماعي

یک میلیون و 200 هزار نفر در پوشش خدمات سوادآموزی کشور


اجرای طرح باسواد کردن اولیای بی سواد دانش آموزان یکی از طرح های مهم سازمان آموزش و پرورش در سال 93 است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس آموزش و پرورش ایسنا، علی باقرزاده معاون وزیر و رییس سازمان نهضت سواد آموزی در نشست مشترک با مدیر، معاونین و جمعی از کارشناسان آموزش وپرورش نکا شرکت کرد.

رییس سازمان نهضت سوادآموزی کشور با بیان این که 3 میلیون و 456 هزار نفر از افراد بی سواد در گروه سنی 10 تا 49 سال قرار دارند، گفت: این گروه سنی در هدف برنامه با سواد کردن سازمان آموزش و پرورش قرار دارند.

باقرزاده تصریح کرد: با عنایت به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت همه جانبه آموزش و پرورش در به صفر رساندن بی سوادی در سال 93، همچنین با توجه به درصد بالای بی سوادی در بین اولیای دانش آموزان و با استفاده از ظرفیت و توانمندی واحدهای آموزشی در سراسر کشور، برنامه ریزی و اجرای آموزش اولیای بی سواد دانش آموزان در اولویت قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه به تدریج در حال با سواد کردن افراد بی سواد جامعه هستیم، گفت: از سال 90 تا 92 یک میلیون و 200 هزار نفر در پوشش خدمات سوادآموزی کشور قرار گرفتند.

معاون وزیر آموزش وپرورش بیان داشت: به صفر رساندن بی سوادی در بین اولیای دانش آموزان تا پایان سال 93 از طریق تقویت نقش و مسئولیت مدیران مدارس، استفاده از ظرفیت و امکانات مدارس، بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیون و 200 هزار نفر در پوشش خدمات سوادآموزی کشور

یک میلیون و 200 هزار نفر در پوشش خدمات سوادآموزی کشور