مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1393 ساعت 09:292014-04-20ورزشي

طی مراسمی مدیر جدید پایگاه ورزش قهرمانی استان مرکزی معرفی شد


در مراسمی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ابوالفضل یوسفی به عنوان مدیر جدید پایگاه ورزش قهرمانی استان معرفی شد.

- " از اراک مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: یکی از مهم ترین وظایف پایگاه ورزش قهرمانی نظامندکردن مباحث مربوط به استعدادیابی است که انتظار می رود مسئولان در این زمینه با جدیت وارد شده و با شناسایی استعدادها زمینه شکوفایی آن را فراهم کنند.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از وظایف این پایگاه انجام تست های آمادگی تیم های ورزشی قبل از اعزام به مسابقات به منظور سنجش سطح آمادگی ورزشکاران است تا از این طریق سطح آمادگی ورزشکاران قبل از اعزام مورد سنجش قرار گیرد تا در صورت آماده نبودن از اعزام آنها به منظور جلوگیری از حیف و میل شدن اموال جلوگیری شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی کنترل بر سطح دانش فنی و تخصصی مربیان و داوران، نظارت بر تمرینات تخصصی هیئت های ورزشی و جلوگیری از تمرینات بی کیفیت و تمرینات بدون برنامه را از دیگر وظایف این پایگاه عنوان کرد.

ملکی در ادامه جلوگیری از تمرین در اماکن ورزشی در مورد تیم هایی که تعداد نفرات آنان به حد نصاب نمی رسد، خبر داد و گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده و به منظور جلوگیری از حیف و میل سرمایه ها در سال اقتصاد مقاومی از فعالیت رشته هایی که تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی مراسمی مدیر جدید پایگاه ورزش قهرمانی استان مرکزی معرفی شد

طی مراسمی مدیر جدید پایگاه ورزش قهرمانی استان مرکزی معرفی شد