مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1393 ساعت 07:422014-04-20اجتماعي

نقاط حادثه خیز ترافیکی در اراک شناسایی شدند


مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی گفت: شناسایی نقاط و معابر حادثه خیز در اراک با همکاری پلیس راهور، شهرداری، صداو سیما، - به گزارش سایت قطره و به نقل از، غلامرضا فتح آبادی با اشاره به سند اجرایی توسعه ارتقای فرهنگ ترافیک شهر اراک در جمعه خبرنگاران اظهار کرد: طرح شناسایی این نقاط با هدف ساماندهی دامنه آسیب های ترافیکی صورت گرفته و مطالعات انجام شده در قالب این سند تهیه شده که در سال جدی شروع شده است.

وی افزود: نهاد هایی که درانجام این طرح همکاری می کنند می توانند با ارائه نظرات و پیشنهادات اجرایی در صورت مشاهده هر گونه نقصی در اصلاح آن ها قدم بردارند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی تصریح کرد: این سند با هدف کاهش تصادفات در سطح شهر اراک با توجه به ترافیک موجود در آن است که خسارات ناشی از این تصادفات در شورای برنامه ریزی استان به تصویب رسیده که اجرای آن از سال جدید شروع شده است.

فتح آبادی با اشاره به موارد مورد هدف این سند گفت: آنچه که در این تهیه این سند مورد هدف است اجراء کردن 900 برنامه فرهنگی در استان با همکاری 40 دستگاه متولی و کاهش یافتن 25 درصد از آمار تصادفات در سطح شهر اراک است.

وی افزود: پیش بینی برنامه های دیگری همچون تربیت 27 هزارو200 پلیس یارو همچنین برگزار کردن 35 مسابقه فرهنگی با محوریت موضوعات و مسائل مربوط به ترافیک ون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاط حادثه خیز ترافیکی در اراک شناسایی شدند

نقاط حادثه خیز ترافیکی در اراک شناسایی شدند