مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1393 ساعت 04:332014-04-20سياسي

کمبود اطلاع رسانی یکی از مشکلات کشور است/ تقدیر از تدوین استاندارد غذای حلال


یکی از مراجع تقلید شیعیان، کمبود اطلاع رسانی در عرصه های مختلف را یکی از مشکلات کشور عنوان کرد.

- کمبود اطلاع رسانی یکی از مشکلات کشور است/ تقدیر از تدوین استاندارد غذای حلال قم - خبرگزاری مهر: یکی از مراجع تقلید شیعیان، کمبود اطلاع رسانی در عرصه های مختلف را یکی از مشکلات کشور عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی و تعدادی از دست اندرکاران تهیه و تدوین استاندارد بین المللی غذای حلال، با تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: امیدواریم در سایه عنایات آن حضرت بتوانیم به وظایفی که در این شرایط و زمان حساس داریم عمل کنیم.

وی در ادامه با بیان این که برخلاف بعضی از مذاهب اسلامی، ما معتقدیم احکام اسلام تابع مصالح و مفاسد است، تصریح کرد: از مجموع روایات و اشارات برخی آیات قرآن استفاده می کنیم مصالح و مفاسد هم جسمانی و هم روحانی است و غذای حرام افزون بر جسم، روح انسان را نیز تحت الشعاع قرار می دهد تا آنجا که فرموده اند غذای حرام مانع استجابت دعاست.

استاد برجسته حوزه اقدامات انجام شده در راستای تهیه استاندارد غذای حلال را ارزنده و شایسته تقدیر دانست و گفت: امروزه شرایط تغییر کرده و ابتلای به حلال و حرام و فرق گذاشتن بین آن متفاوت از زمان سابق شده و بسیار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود اطلاع رسانی یکی از مشکلات کشور است/ تقدیر از تدوین استاندارد غذای حلال

کمبود اطلاع رسانی یکی از مشکلات کشور است/ تقدیر از تدوین استاندارد غذای حلال