مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1393 ساعت 04:332014-04-20ورزشي

جشنواره سپاس در قزوین برگزار می شود


مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: همزمان با چهارم اردیبهشت ماه ششمین مرحله جشنواره سپاس با معرفی زنان محجبه استان برگزار می شود.

- سعید وزیری نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: همه ساله، برنامه ها به شکل عمقی و محتوایی تدوین می شوند و هدف آنها تبیین بخش کوچکی از کمالات و خصوصیات اخلاقی و رفتاری حضرت زهرا (س) در جامعه است.

وی با اشاره به امسال که از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده، افزود: لازم است تا تمام دستگاههای فرهنگی یک بازنگری در اقدامات، اهداف و استراتژی خود داشته باشند تا بتوانیم در راستای تحقق خواسته رهبری حرکت کنیم و عزم ملی در حوزه فرهنگ شکل بگیرد.

وزیری نژاد اظهار امیدواری کرد: برنامه ها و اهداف فرهنگی جزء دغدغه های مردم باشد و در این زمینه ها با مسئولان همکاری داشته باشند.

این مسئول در ادامه به تشریح برنامه های تدوین شده پرداخت و ابتدا از نمایشگاه توانمندی های بانوان که در بوستان نرگس به همت سازمان فرهنگی و مشارکت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین برپا شده، خبر داد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی تصریح کرد: معرفی بانوان تلاشگر و توانمند در نهادهای دولتی و غیر دولتی، ایجاد فضای فرهنگی و مشاوره رایگان برای بانوان شهر از جمله کارکردهای این نمایشگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره سپاس در قزوین برگزار می شود

جشنواره سپاس در قزوین برگزار می شود