مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1393 ساعت 18:332014-04-19ورزشي

از امضای تفاهم نامه های وزارت جوانان در هفته جوان تا انتقاد از کم لطفی مجلسی ها


معاون ساماندهی وزارت ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت :ساختن زمین سوخته جوانان پس از ادغام سازمان ملی جوانان و سازمان تربیت بدنی نیازمند همکاری همه ارگانها و دستگاههاست.

دکتر محمود گلزاری در گفت وگو با خبرنگار سرویس جوانان خبرگزازی دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به فراگیر بودن موضوع جوان در سطح کشور گفت : اشتغال، ازدواج، هویت، کاهش آسیب های اجتماعی در جوانان، اوقات فراغت و افزایش مشارکت سیاسی و اجتماعی از مهمترین موضوعات مرتبط با جوانان است و ساده انگاری است اگر کسی تصور کند تمام این مسائل تنها با یک معاونت در دل یک وزارتخانه به سامان می رسد.

وی افزود: وقتی در قانون، 27 دستگاه و وزارتخانه عضو ستاد ملی ساماندهی امور جوانان هستند یعنی مساله جوان موضوعی کلان و فرابخشی است که هر کدام از این دستگاهها باید بخشی از این بار را بر دوش بکشند.

گلزاری فرابخشی بودن معاونت ساماندهی امور جوانان وزارتخانه را مساله ای کلیدی و مهم ارزیابی کرد و گفت: تعامل با دستگاه ها به منظور استفاده از ظرفیت آنها برای فعالیت در حوزه جوانان از یکسو و مطالبه گری و پیگیری وظایفی که قانون برای رسیدن به وضعیت مطلوب جوانان بر عهده دستگاهها گذاشته است از مهمترین وظایف معاونت ساماندهی امور جوانان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از امضای تفاهم نامه های وزارت جوانان در هفته جوان تا انتقاد از کم لطفی مجلسی ها

از امضای تفاهم نامه های وزارت جوانان در هفته جوان تا انتقاد از کم لطفی مجلسی ها