مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1393 ساعت 16:372014-04-19اقتصادي

طرح های سرمایه گذاری اقتصادی و فرهنگی در شهربابک استقبال می شود


فرماندار شهربابک با بیان اینکه زمینه های سرمایه گذاری در این شهرستان فراهم است، گفت: از طرح های سرمایه گذاری در حوزه های مختلف اقتصادی، - سرویس: استانها ، تاریخ: 30/فروردین/1393 - 22:08 ، شناسه خبر: 343263 فرماندار شهربابک: طرح های سرمایه گذاری اقتصادی و فرهنگی در شهربابک استقبال می شود خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهربابک با بیان اینکه زمینه های سرمایه گذاری در این شهرستان فراهم است، گفت: از طرح های سرمایه گذاری در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، صنعتی و معدنی در شهربابک استقبال می شود.

نسخه قابل چاپ " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از کرمان، سیف الله امینی زاده پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهربابک در سال جدید با اشاره به شعار امسال، اظهارکرد: باید با استفاده از تولیدات ایرانی و داخلی و صرفه جویی در مصرف تا حدی به قسمت اقتصاد این شعار جامه عمل پوشانید.

فرماندار شهربابک با اشاره به بحث رخنه فرهنگی که رهبر معظم انقلاب به آن تاکید کرده اند، بیان کرد : باید امسال با جدیت تلاش کرد تا رخنه فرهنگی که از دغدغه های مقام معظم رهبری است، در جامعه شکل نگیرد و زمینه برای تهاجم فرهنگی دشمن فراهم نشود.

امینی زاده با تاکید بر بحث هدفمندی یارانه ها و تأثیرات آن در اقتصاد کشور، تصریح کرد: خوشبختانه تا امروز در بحث ثبت نام از متقاضیان یار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های سرمایه گذاری اقتصادی و فرهنگی در شهربابک استقبال می شود

طرح های سرمایه گذاری اقتصادی و فرهنگی در شهربابک استقبال می شود