مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1393 ساعت 08:182014-04-19اجتماعي

دفتر مطالعات بیومتری و فنولوژی هواشناسی کشاورزی در بسطام راه اندازی شد


مدیرکل هواشناسی استان سمنان از راه اندازی دفتر مطالعات بیومتری و فنولوژی هواشناسی کشاورزی در بسطام شاهرود خبر داد و گفت: - با انجام این کار این استان به شبکه ملی هواشناسی کشاورزی کشور متصل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، غلامرضا حسنی غربا صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل اداره کل هواشناسی استان سمنان ضمن اشاره به راه اندازی دفتر مطالعات بیومتری و فنولوژی هواشناسی کشاورزی در این استان اظهار داشت: این دفتر در بسطام شاهرود آغاز به فعالیت کرده است.

وی افزود: انجام دیدبانی های فنولوژی و بیومتری محصول و رطوبت خاک در کنار دیدبانی های جوی، تحلیل های آماری بر روی داده ها و اطاعات هواشناسی کشاورزی جهت تهیه بولتن های هفتگی، ماهانه و فصلی هواشناسی کشاورزی، برگزاری جلسات هم اندیشی با کارشناسان بخش کشاورزی برای ارائه توصیه های مناسب به کشاورزان از کاشت تا برداشت با توجه به شرایط جوی و محصول و صدور پیش آگاهی ها و اخطاریه های هواشناسی کشاورزی در مواقع لزوم از جمله وظایف و ماموریت ها در مراکز تحقیقات هواشناسی کشاورزی از وظایف این دفتر است.

مدیر کل هواشناسی استان سمنان تصریح کرد: در این دفتر دیدبانی های هواشناسی کشاورزی بر روی محصول انگور که بالاترین میزان تولید را در سطح شهرستان دارد، صورت می پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر مطالعات بیومتری و فنولوژی هواشناسی کشاورزی در بسطام راه اندازی شد

دفتر مطالعات بیومتری و فنولوژی هواشناسی کشاورزی در بسطام راه اندازی شد