مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1393 ساعت 04:582014-04-19بين الملل

اتحادیه اروپا: اسراییل در تصمیماتش درباره فلسطین بازنگری کند


اتحادیه اروپا با ابراز نگرانی نسبت به حوادث اخیر در اراضی اشغالی از رژیم صهیونیستی خواست تا در تصمیمات اخیر خود علیه فلسطینی ها بازنگری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت شبکه فلسطین الیوم، کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا در بیانیه ای نسبت به رخدادهای اخیر در اراضی اشغالی که به بهبود فضای اطمینان و همکاری برای موفقیت آمیز بودن مذاکرات صلح کمکی نمی کند اظهارنگرانی کرد.

اشتون ضمن محکوم کردن حمله ای که به کشته شدن یک شهرک نشین صهیونیست در نزدیکی شهر "الخلیل" درکرانه باختری انجامید، خواهان توقف هرچه سریعتر خشونت ها شد.

وی به مجوز اعطا شده برای شهرک نشین های صهیونیست جهت اشغال منزلی در الخلیل و تخریب چندین خانه در کرانه باختری و قدس شرقی که باعث آواره شدن ساکنان بی گناه این منازل شده اشاره کرد.

اشتون همچنین نسبت به مصادره کمک های بشردوستانه اتحادیه اروپا که برای غیرنظامیان در "جبل البابا" اختصاص یافته شده بود ابراز تاسف کرد.

یک منبع اروپایی هفته گذشته اظهار کرد که رژیم صهیونیستی انبارهایی را در منطقه A1 (میان قدس شرقی و کرانه باختری) را تخریب کرده است که اتحادیه اروپا از این انبارها حمایت مالی می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا: اسراییل در تصمیماتش درباره فلسطین بازنگری کند

اتحادیه اروپا: اسراییل در تصمیماتش درباره فلسطین بازنگری کند