مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1393 ساعت 17:172014-04-18ورزشي

فاش شدن هویت بازیکن سابق آرسنال که به داعش پیوست


گزارشهای رسانه ای حاکی است که سرویس های امنیتی انگلیس از طریق آزمایش صدا به این نتیجه رسیدند که بازیکن سابق تیم آرسنال انگلیس، - یکی از تروریست های گروه "داعش" در سوریه است.

نسخه قابل چاپ " به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم" به نقل از العالم، پس از مدتی از انتشار تصاویر و صحبتهای یکی از اعضای داعش در سایتهای وابسته به این گروه تروریستی در سوریه، برخی رسانه ها تأکید کردند که "سیلسو رودریگز کاستا" بازیکن پرتغالی سابق تیم فوتبال آرسنال با نام " ابو عیسی الاندلسی" همان کسی است که در حال تبلیغ برای جذب نیروهای جهت شرکت در جنگ سوریه است.

سایت روزنامه " الانباء" کویت رو زجمعه گزارش داد که این بازیکن به همراه برادرانش در لیتون در شرق لندن زندگی می کرد.

باشگاه آرسنال انگلیس در واکنش به این گزارش ها اعلام کرده است که این فرد با تیم آرسنال همکاری دائم نداشته، بلکه در جلسات آموزشی این باشگاه که با هدف استعدادیابی تشکیل می شود، شرکت می کرد.

با این حال پیش از این خبرهایی در رسانه ها و در شبکه اینترنت منتشر شده مبنی براینکه این مرد " لاسانا دیارا " (29ساله) بوده است که برای فرانسه و باشگاه های خارجی مانند آرسنال ، چلسی و پورتسموث بازی کرده است، ولی دیارا به طور این کامل این مساله را رد کرده و گفته است که هیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاش شدن هویت بازیکن سابق آرسنال که به داعش پیوست

فاش شدن هویت بازیکن سابق آرسنال که به داعش پیوست