مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1393 ساعت 04:332014-04-18سياسي

ارتش بازوی توانمند ولایت و انقلاب است/ 60 درصد شهدای کرمانشاه از نیروهای ارتش هستند


فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب ارتش گفت: ارتش به عنوان بازوی توانمند ولایت و انقلاب اسلامی متعلق به مردم بوده و وابستگی و تعلق به هیچ حزب یا جریان سیاسی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در کرمانشاه با حضور مسئولین کشوری و لشکری در محل بزرگراه امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه برگزار شد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب ارتش در این مراسم اظهار داشت: روز 29 فروردین متعلق به مردم ایران است و به عنوان نیروی مسلح به هیچ گروه و حزب سیاسی نیست.

امیر منوچهر کاظمی خاطر نشان کرد: ارتش در ایام پیروزی انقلاب به عنوان تنها نیروی مسلح در خدمت رهبری و مردم و پس از پیروزی انقلاب نیز در کنار سایر نیروهای مسلح از آرمان های اسلامی و کیان ایران عزیز دفاع کرده است.

وی ادامه داد: در استان کرمانشاه و غرب کشور نیز ارتش همواره در صحنه های مختلف جان بر کف در خدمت دفاع از حریم نظام اسلامی ایران بوده است.

کاظمی گفت: از مجموع 9800 شهید استان کرمانشاه 5 هزار رو 500 شهید یعنی بیش از 60 در صد شهدا مربوط به نیروهای جان برکف ارتش است که این نشان از جان بر کفی این سربازان ولایت است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب ارتش تصریح کرد: بعد از ایام دفاع مقدس نیز ارتش جمهوری اسلامی در غرب با پاکسازی ده ها هزار هکتار از اراضی آلوده به مین 68 شهید ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش بازوی توانمند ولایت و انقلاب است/ 60 درصد شهدای کرمانشاه از نیروهای ارتش هستند

ارتش بازوی توانمند ولایت و انقلاب است/ 60 درصد شهدای کرمانشاه از نیروهای ارتش هستند