مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1393 ساعت 04:332014-04-18سياسي

ایران از نظر تجهیزات نظامی نیاز به هیج کشوری ندارد


استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه ایران اسلامی امروزه از لحاظ تجهیزات نظامی کاملا پیشرفته و متکی به هیج کشوری نیست، - گفت: اگر امروز ایران اسلامی در تمام نقاط دنیا حرفی برای گفتن دارد بخاطر حضور مردم و نظامیان در پشتیبانی از رهبری و نظام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، وجه اله خدمتگزار بعد از ظهر پنج شنبه در مراسم عطر افشانی گلزار شهدای بیرجند وبه مناسبت فرار رسیدن 29 فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع نیروهای مسلح خراسان جنوبی وخانواده های شهدا و ایثارگران اظهار کرد: شما به عنوان سربازان وسلحشوران انقلاب اسلامی به اثبات رساندید که ایران اسلامی کشوری توانمند و صلح دوست است.

وی با اشاره به حضور ارتش درانقلاب و دوران دفاع مقدس افزود: نیروی هوایی ارتش از اولین گروههایی بودند که به محضر امام مشرف شدند و بعد از آن هم ارتش در تمام صحنه های انقلاب و نظام در کنار مردم و پشتیبان نظام و لایت بوده است.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: اگر حضور نیروهای مسلح بسیج، سپاه، ارتش ونیروهای انتظامی در کنار هم نبود ما نمی توانستیم در هشت سال دفاع مقدس با هجمه زیاد دشمنان انقلاب اسلامی که بسیج شده بودند جلوی انقلاب را بگیرند و با سلحشور شما نیروهای مسلح نه تنها به مقصود خود نرسیدن بلکه سبب آن شد که در حال حاضر در دنیا جمهوری اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران از نظر تجهیزات نظامی نیاز به هیج کشوری ندارد

ایران از نظر تجهیزات نظامی نیاز به هیج کشوری ندارد