مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1393 ساعت 04:222014-04-18اقتصادي

مروری بر مهم ترین اخبار صفحه بین الملل«خبرگزاری دانشجو» در هفته ای که گذشت+لینک


مهم ترین اخبار، یادداشت ها و گزارش ها مربوط به صفحه بین الملل«خبرگزاری دانشجو» را از شنبه23 فروردین الی پنجشنبه28 فروردین را مرور می کنیم.

- مهم ترین اخبار، یادداشت ها و گزارش ها مربوط به صفحه بین الملل خبرگزاری دانشجو را از شنبه23 فروردین الی پنجشنبه28 فروردین را مرور می کنیم.

گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ؛ در ذیل مهم ترین اخبار، یادداشت ها و گزارش ها مربوط به صفحه بین الملل خبرگزاری دانشجو را از شنبه23 فروردین الی پنجشنبه28 فروردین را مرور می کنیم: گزارش واشنگتن پست: کاهش تعداد یارانه بگیران، آزمون مهم روحانی / محبوبیت دولت جدید تهدید می شود خلاصه خبر: به منظور به حداقل رساندن تعداد یارانه بگیران، دولت در حال پخش تبلیغاتی از رادیو و تلویزیون است که در آن بازیکنان فوتبال و بازیگران می گویند که برای دریافت یارانه ثبت نام نخواهند کرد.

اکثر وزرای کابینه از کارمندان خود درخواست کرده اند از ثبت نام خودداری کنند و یکی از روحانیون عالی رتبه ایرانی نیز روز پنج شنبه طی فتوایی اعلام کرد که دریافت یارانه توسط افرادی که فقیر نیستند، از نظر شرعی دارای اشکال است.

تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی واقعا نیازمند است و به طور کلی کاهش تعداد یارانه بگیران، آزمون مهمی برای روحانی که عمدتا با وعده آینده اقتصادی روشن تر برای تمام ایرانی ها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر مهم ترین اخبار صفحه بین الملل«خبرگزاری دانشجو» در هفته ای که گذشت+لینک

مروری بر مهم ترین اخبار صفحه بین الملل«خبرگزاری دانشجو» در هفته ای که گذشت+لینک