مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1393 ساعت 22:572014-04-17فرهنگي

ارسال 14 تندیس از فردوس به جشنواره استانی چهره های ماندگار


مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فردوس گفت: تاکنون 14 اثر از کودکان و نوجوانان فردوس به جشنواره استانی چهره های ماندگار و مفاخر شهر من ارسال شده است.

- سرویس: استانها ، تاریخ: 29/فروردین/1393 - 04:25 ، شناسه خبر: 341162 مسئول کانون پرورش فکری فردوس خبر داد ارسال 14 تندیس از فردوس به جشنواره استانی چهره های ماندگار خبرگزاری تسنیم: مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فردوس گفت: تاکنون 14 اثر از کودکان و نوجوانان فردوس به جشنواره استانی چهره های ماندگار و مفاخر شهر من ارسال شده است.

نسخه قابل چاپ " اشرف دباغ در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در فردوس"، اظهار کرد: مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فردوس برای سومین سال پیاپی، خود را برای برگزاری جشنواره استانی چهره های ماندگار و مفاخر شهر من آماده می کند.

وی افزود: جشنواره چهره های ماندگار و مفاخر شهر من از مهمترین و دشوارترین جشنواره های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان محسوب می شود.

وی از برگزاری این جشنواره در 31 فروردین ماه خبر داد و بیان کرد: جشنواره چهره های ماندگار همانند جشنواره عروسک های محلی که همه ساله در شهرستان قائن و کتیبه های سفالی و نقوش اسلامی در شهرستان بشرویه برگزار می شود، امسال نیز در روز مادر در فردوس برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 14 تندیس از فردوس به جشنواره استانی چهره های ماندگار

ارسال 14 تندیس از فردوس به جشنواره استانی چهره های ماندگار