مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1393 ساعت 19:432014-04-17ورزشي

تشریح دلایل ناکامی تیم استقلال در لیگ و آسیا/ قلعه نویی حفظ می شود


عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه میانگین سنی تیم استقلال بالا بوده که این موضوع در ناکامی های این فصل تیم تاثیر گذاشت، گفت: امیدوارم وزارت ورزش و جوانان هر چه سریعتر تکلیف دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و مدیریت های آنها را مشخص کرده تا این دو .

- عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه میانگین سنی تیم استقلال بالا بوده که این موضوع در ناکامی های این فصل تیم تاثیر گذاشت، گفت: امیدوارم وزارت ورزش و جوانان هر چه سریعتر تکلیف دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و مدیریت های آنها را مشخص کرده تا این دو تیم در فصل نقل و انتقالات از سایر تیم های دیگر عقب نیافتند.

احمد شهریاری در گفتگو با خبنرگار مهر، در خصوص حذف استقلال از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا و ناکامی این تیم در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: همیشه یک سلسله فعل و انفعالات منجر به یک نتیجه می شود، خواه نتیجه مثبت باشد خواه منفی.

ناکامی های استقلال در این فصل دلایل زیادی داشت که ریشه اصلی آن به دو فصل قبل نبر می گردد.

وی در همین خصوص افزود: دو فصل قبل به دلیل طولانی شدن بازی های لیگ قهرمانان آسیا و حضور 7 ملی پوش در اردوهای تیم ملی باعث شد تا تیم نتواند در ابتدای لیگ سیزدهم بدنسازی خوبی انجام دهد که این موضوع در مصدومیت های پیاپی بازیکنان یک ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح دلایل ناکامی تیم استقلال در لیگ و آسیا/ قلعه نویی حفظ می شود

تشریح دلایل ناکامی تیم استقلال در لیگ و آسیا/ قلعه نویی حفظ می شود