مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1393 ساعت 16:432014-04-17پزشكي

فرماندار چرام تاکید کرد نظارت جدی تیم بهداشت و سلامت بر وضعیت اغذیه فروشان در چرام


فرماندار چرام بر نظارت جدی تیم بهداشت و سلامت بر وضعیت اغذیه فروشان در چرام تاکید کرد.

- " از چرام، ابراهیم فتاح پور عصر امروز در نشست شورای سلامت چرام با بیان اینکه مقوله سلامت، مقوله مهم و ارزشمندی است، اظهار کرد: این مقوله یک مقوله چند بعدی است که هم در زمینه فیزیولوژیکی و جسمانی و هم اجتماعی و فرهنگی مطرح می شود.

فرماندار چرام با تاکید بر موضوع سلامت در حوزه فرهنگی و اجتماعی، عنوان داشت: نباید سلامت را فقط منوط به حوزه جسمانی بدانیم بلکه تاثیرگذارترین عوامل، عوامل فرهنگی و اجتماعی هستند.

وی سایه پزشکی و سلامت را عوامل فرهنگی و اجتماعی دانست و گفت: عادت های فرهنگی نامناسب، قند زیاد، نوشیدن چای داغ به عنوان سموم خطرناک سلامتی افراد را تهدید می کند.

این مسئول، با بیان اینکه بهترین پزشک برای هر فرد خود آن فرد است به بیان داستانی در این خصوص پرداخت و اظهار امیدواری کرد با توسعه بخش های درمانی شاهد بهبود وضعیت سلامت در کشور عزیزمان باشیم.

فتاح پور، شعار امسال را فرصتی مناسب برای توسعه فرهنگ سلامت و زندگی سالم در جامعه دانست و ضمن ابراز تاسف از اینکه امروزه فقط به سلامت جسمانی اهمیت می دهیم و در یک مسابقه بی پایان مادیات شرکت کرده ایم، یادآور شد: از نظر روحی هر روز دردهای ما بیش از پیش شده است، باید اولویت را به سلامت اخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار چرام تاکید کرد نظارت جدی تیم بهداشت و سلامت بر وضعیت اغذیه فروشان در چرام

فرماندار چرام تاکید کرد نظارت جدی تیم بهداشت و سلامت بر وضعیت اغذیه فروشان در چرام