مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1393 ساعت 16:132014-04-17سياسي

قدردانی رییس جمهور از مردم سیستان و بلوچستان


دفتر رییس جمهوری در پیامی از استقبال، حضور و میهمان نوازی مردم خونگرم و شهیدپرور استان سیستان و بلوچستان در جریان سومین سفر کاروان تدبیر و امید به این استان تقدیر و تجلیل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن کامل پیام دفتر رییس جمهوری به شرح ذیل است:بسم الله الرحمن الرحیمسیستان و بلوچستان، سرزمین نزول الطاف الهی، مهد نجابت، وقار و فداکاری و زادگاه پهلوانان و قهرمانان جوانمرد ایران زمین، در استقبال نخستین سفر استانی سال جدید کاروان دولت تدبیر و امید، رویدادی خاطره انگیز و به یاد ماندنی بر صفحات تاریخ پربار خود افزود.

بی شک نسیم وحدتی که از هم نفسی استقبال گران غیور و مهربان ریاست محترم جمهوری در صفوف به هم فشرده مردم استان زرخیز سیستان و بلوچستان برخاست، کشتی دولت یازدهم را در مسیر رسیدن به برقراری عدالت اجتماعی، توسعه منطقه ای ،پیشرفت و توسعه متوازن و همه جانبه که ضامن برآورده شدن نیازهای به حق ملّت شریف ایران است به پیش خواهد برد.

در پرتو این همدلی و همراهی و پرهیز هوشمندانه از تفرقه است که می توان به افق های روشن تری رسید و سعادت و نیک بختی مردم این سرزمین و تمامیت ارضی ایران عزیز و سرافراز را تضمین کرد.

امیدواریم در سال جدید که به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده است، با راهبرد اعتدال و عقلانیت و با همّت و تلاش جهادی تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی رییس جمهور از مردم سیستان و بلوچستان

قدردانی رییس جمهور از مردم سیستان و بلوچستان