مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1393 ساعت 11:372014-04-17حوادث

گرایش روز افزون قاچاقچیان مواد مخدر به فضای سایبری


با توجه به هویت پنهان افراد در فضای مجازی قاچاقچیان مواد مخدر به سمت فضای مجازی گرایش پیدا کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سرهنگ سید محسن عرفانی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فروش مواد مخدر در بستر اینترنت به عنوان ابزاری نوین به منظور عرضه مواد مخدر به ویژه مواد مخدر صنعتی و گمنام بودن قاچاقچیان در این فضا شکل جدیدی از بازار عرضه مواد مخدر را ایجاد کرده که غفلت از آن می تواند خسارت های ناگواری به جوانان این مرز و بوم وارد کند.

وی بیان کرد: گزارش ها نشان می دهد که 60 درصد مردم از اینترنت استفاده می کنند، 40 درصد کاربران اینترنت در گروه سنی 20 تا 29 سال قرار دارند و اینترنت موبایل بیشترین پارامتر اتصال به اینترنت در ایران است.

رییس پلیس فتا خراسان رضوی عنوان کرد: مصرف مواد مخدر اینترنتی توسط جوانان بیشتر از دبیرستان شروع می شود و تاثیرات بسیار منفی بر آنها می گذارد.

عرفانی گفت: برخی جوانان نیز نخست قصد آزمایش کردن این مواد را دارند، آزمایشی که می تواند منجر به اعتیاد آنها شود، خریداران این مواد نمی دانند که محتوای آنها چیست و این آزمایش بسیار دشواری است.

وی اظهار کرد: دشواری گسترده ای که در ارتباط با مواد مخدر اینترنتی وجود دارد این است که این مواد ناگهان در اینترنت پدیدار می شوند و تشکیلات پزشکی برای تشخیص و درجه بندی آنها به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرایش روز افزون قاچاقچیان مواد مخدر به فضای سایبری

گرایش روز افزون قاچاقچیان مواد مخدر به فضای سایبری