مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1393 ساعت 05:382014-04-17سياسي

مدیران بی تفاوت علت اصلی عقب ماندگی کردستان


رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر سنندج، با اشاره به اینکه مدیران بی تفاوت علت اصلی عقب ماندگی کردستان هستند، گفت: شیوه ی مدیریتی اشتباهی هم به افزایش عقب ماندگی استان در عرصه های مختلف منجر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ی کردستان، فردین زمانی ، دیشب(چهار شنبه 27 فروردین ماه)، در جلسه ی هم‎اندیشی استاندار کردستان با شورای شهر، در محل شورا شهر سنندج، با اشاره به اینکه در مباحث عمرانی بُعد نظارتی برای شورای شهر تعریف شده است، اظهار کرد: متأسفانه پروژه های نیمه تمام و زخمی زیادی در سطح استان وجود دارد که با تلاش شهرداری باید به اتمام برسد.

وی اتمام این پروژه ها را منوط به جایگزینی منابع جدید و جذب سرمایه های مالی دانست و افزود: مدیران بی تفاوت با بکارگیری شیوه های مدیریتی غلط بزرگترین ضربه را به استان وارد کرده اند و به عقب ماندگی کردستان منجر شده اند.

زمانی با بیان اینکه به علت عدم تعریف صحیح جایگاه ها بسیاری از معضلات همواره ادامه دارد، تصریح کرد: بوروکراسی حاکم در ادارات مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورده است.

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر سنندج، با بیان اینکه تردد میان شهری کامیون ها و ماشین های سنگین بواسطه ی مرز مشترک با کشور همسایه ضرر و زیان های زیادی را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران بی تفاوت علت اصلی عقب ماندگی کردستان

مدیران بی تفاوت علت اصلی عقب ماندگی کردستان