مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1393 ساعت 07:372014-04-16ورزشي

برترین های مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان مشخص شدند


6 تکواندوکار اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا پس از برگزاری مسابقات انتخابی مشخص شدند.

- " و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان تکواندو با حضور 12 نفر امروز (چهارشنبه) در خانه تکواندو آغاز شد و پس از انجام 14 دیدار، تکواندوکاران اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا مشخص شدند.

این مسابقات با حضور، زهرا سروی (نایب رییس بانوان)، مینو مداح (سرمربی) و پروانه تهرانی (مربی) برگزار شد که در پایان 6 نفر جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کردند.

اسامی نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا به شرح زیر است: وزن دوم: فریده رشیدی وزن سوم: پریسا قربانی وزن چهارم: سوسن حاجی پور وزن پنجم: پریسا فرشیدی وزن ششم: شکرانه ایزدی وزن هشتم: اکرم خدابنده همچنین با نظر کادر فنی سمانه شش پری، سمانه رضایی، فاطمه روحانی و ساناز بحری در اردوهای تیم ملی باقی ماندند و آتوسا کاکاوند و معصومه حجتی از جمع اردونشینان کنار رفتند.

مینو مداح سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان در پایان مسابقات با ابراز رضایت از عملکرد تکواندوکاران در مبارزات انتخابی به بازیکنان گفت: این 6 نفر تا امروز توانستند جواز حضور در رقابت های آسیایی را به دست آورند اما تمرینات در اردوها نیز مد نظر کادرفنی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان مشخص شدند

برترین های مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان مشخص شدند