مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1392 ساعت 14:272014-02-03سياسي

بهره برداری از 5 طرح عمرانی در بخش زلزله زده شنبه


در سومین روز از دهه فجر از 5 طرح عمرانی دربخش های راهسازی، درمانی، اجتماعی وزیربنایی در مناطق زلزله زده شنبه و طسوج بهره برداری شد.

- نسخه قابل چاپ " به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بوشهر، سید علی هاشمی عصر امروز در مراسم بهره برداری از طرح های عمرانی در منطقه زلزله زده شنبه و طسوج با تبریک دهه فجر خدمات ارزنده مسئولان نظام را برشمرد و با بیان اینکه پس از وقوع زلزله6.

1 ریشتری شنبه در فروردین امسال خدمات ارزنده ای ارائه شد اظهار کرد: پس از رسیدگی به آسیب دیدگان و ترمیم رنج ها و التیام بخشی از دردهای آسیب دیدگان خدمات فنی و عمرانی آغازشد بگونه ای که در مدت 8 ماه گذشته بیش از یک هزار و 300 واحد مسکونی تخریب شده، بازسازی شد.

وی با اشاره به افتتاح 5 طرح عمرانی در منطقه شنبه گفت: یکی از پروژه های مهم واساسی دربخش شنبه وطسوج اصلاح و بهسازی قطعه دوم راه اصلی ناصری به شنبه به طول هفت کیلومتراست که با اعتبار13 میلیارد ریال ازامروز آغاز شد.

فرماندار دشتی با بیان اینکه قطعه اول این محور سال گذشته به طول پنج کیلومتراز ناصری تا امام آباد تکمیل شد گفت: راههای مواصلاتی منطقه زلزله زده شنبه و طسوج و روستاهای اطراف آن عملیات بازسازی آنها انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 5 طرح عمرانی در بخش زلزله زده شنبه

بهره برداری از 5 طرح عمرانی در بخش زلزله زده شنبه