مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 بهمن 1392 ساعت 19:532014-01-31فرهنگي

برگزیدگان جشنواره فیلم فجر معرفی شدند


قرائت پیام رییس جمهور به سینماگران،قدردانی از سه هنرمند پیشکسوت عرصه سینما و تعیین تکلیف سه سیمرغ جشنواره سی و دوم از بخش های مختلف مراسم افتتاحییه جشنواره بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار واحد مرکزی خبر؛ مراسم افتتاحیه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر ساعت 18 و 30 دقیقه در تالار وحدت آغاز شد.

علی جنتی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی ،حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی کشور و جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان سینما در این مراسم حضور داشتند.

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی ضمن مهم توصیف کردن جشنواره فیلم فجر به جهت رقابت آثار تولید شده در یکسال گذشته وایجاد فضای همدلی در جشنواره فیلم فجر پیام دکتر حسن روحانی رییس جمهور را که به مناسبت آغاز جشنواره فیلم فجر برای سینماگران ارسال کرده بود قرائت کرد.

قدردانی از هما روستا و مهدی هاشمی از بازیگران باسابقه و جهانگیر میرشکاری از صدابرداران با سابقه عرصه سینما یکی از بخش های این مراسم بود.

مهدی هاشمی به همراه خود 3 هنرور قدیمی سینما را به جایگاه آورد و گفت: من نمی توانم به تنهایی این قدردانی را تحمل کنم لذا از دوستان قدیمی خودم دعوت کردم که آنها نیز با من همراه شوند.

قدردانی از خانواده زنده یاد حمید شریفی نیا از بزرگان جلوه های ویژه سینمایی که به همراه تعدادی از هنرمندان جان خود را برسرفیلمبرداری فیلم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جشنواره فیلم فجر معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره فیلم فجر معرفی شدند