مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1392 ساعت 14:282014-01-24سياسي

امام جمعه شیراز:دریافت سود از محل سپرده های بانکی، ربا محسوب نمی شود


امام جمعه شیراز با بیان این که علت وضعیت فعلی اقتصادی، بی توجهی دولت قبل به رهنمودهای اقتصادی مقام معظم رهبری بود، گفت: این گونه نیست که با برداشته شدن تحریم ها وضع 180 درجه تفاوت می کند، اگر اقتصاد مقاومتی در جامعه فضاسازی نشود، باز هم همین آش است و همین کاسه.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، آیت الله اسدالله ایمانی درخطبه های نمازجمعه شیراز، افزود: اقتصاد مقاومتی یعنی مبارزه با علت نیاز و احتیاج و این چیزی است که دولت گذشته عمل نکرد، اگر این دولت نصایح رهبر معظم انقلاب را با تمام وجود دنبالش نباشد، تمام تحریم ها هم برداشته شود، میزان اشتغال پایین است و بیکاری بالا.

ایمانی با اشاره به موانع پنج گانه اقتصادی که امروز سد راه ازدواج جوانان است، شغل، هزینه ازدواج، مسکن، جهیزیه و مهریه را آن پنج عامل ذکر و در خصوص شغل، خاطرنشان کرد: شغل به معنای داشتن کار دولتی نیست، این که جوانی مدرکی بگیرد و به انتظار استخدام در یک دستگاه دولتی بنشیند.

وی خواستار تشکیل تعاونی ها و تلاش برای راه اندازی مشاغل تولیدی و تاثیرگذار در اقتصاد جامعه شد و گفت: شغل از اهم مسائلی است که در این موانع پنج گانه اقتصادی بیشترین تأثیر را در تأخیر ازدواج داشته و دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شیراز:دریافت سود از محل سپرده های بانکی، ربا محسوب نمی شود

امام جمعه شیراز:دریافت سود از محل سپرده های بانکی، ربا محسوب نمی شود