مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1392 ساعت 13:032014-01-24ورزشي

امام جمعه پارس آباد: قرص های اعتیادآور جوانان را تهدید می کند


استفاده از قرص های ترامادون جوانان و نوجوانان ما را تهدید می کند که در این باب باید مراقب باشیم.

- " از اردبیل، حجت الاسلام ولی علوی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر پارس آباد اظهار داشت: توزیع این قرص های اعتیادآور در اماکن مختلف در شهرستان پارس آباد اسباب نگرانی خانواده ها شده که در این زمینه باید دست اندرکاران مقابله و مبارزه با اعتیاد به ویژه نیروی انتظامی و دادگستری به جد وارد عمل شوند.

وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی و پیاده نظام آنها در کشور با فاجعه عظیم اعتیاد و تهدید جدی در این زمینه تلاششان بر این است تا به شیوع مصرف مواد مخدر در بین جوانان کمک کنند تا از این طریق نشاط و شادابی جامعه ما را دچار خدشه سازند.

علوی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: دشمن سعی می کند تا با ترفندهای رنگارنگ برای جوانان ما فضای کاذب شوق انگیز ایجاد کند، در حالی که با گسترش فضاهای ورزشی و تفریحات سالم می توان جوانان را از مهلکه مواد مخدر و برخی از نگرانی های ناشی از آن دور کرد.

این مسئول آمار بیکاری در این شهرستان را تأمل برانگیز توصیف کرد و ادامه داد: بیکاری در این شهرستان بیش از 50 درصد است و بسیاری از جوانان با وجود تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد همچنان بیکار و بلاتکلیف هستند، در حالی که همین بیکاری عامل اصلی نابهنجاری ها و اعتیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه پارس آباد: قرص های اعتیادآور جوانان را تهدید می کند

امام جمعه پارس آباد: قرص های اعتیادآور جوانان را تهدید می کند