مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1392 ساعت 07:182014-01-23اقتصادي

سرمایه‎گذاری بیش از 140 هزار میلیارد ریالی تا پایان برنامه پنجم


قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: بیش‎ترین سهم سرمایه‎گذاری و اشتغال پیش‎بینی شده در سند توسعه اشتغال مربوط به حوزه خدمات خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، حامد ویس‎کرمی با اشاره به تدوین سند توسعه و اشتغال در قالب برنامه پنجم توسعه در استان طی سال‎های 90 و 91 بیان کرد: این سند در خردادماه سال ‎جاری به دستگاه‎ها ابلاغ شد و با توجه به ضرورتی که احساس می‎شد برش شهرستانی آن نیز تدوین شده است.

وی با بیان اینکه در برش شهرستانی سند توسعه و اشتغال برنامه اشتغال هر شهرستان به تفکیک دستگاه اجرایی، حجم سرمایه گذاری و نحوه تأمین منابع مالی سرمایه گذاری تدوین شده است، تصریح کرد: در برش شهرستانی این سند برنامه‎های هر شهرستان در بعد اشتغال و سرمایه‎گذاری در قالب سه بخش اقتصادی و 15 زیر بخش فعالیتی تدوین شده است.

ویس‎کرمی با تأکید بر اینکه این برنامه به همه شهرستان‎ها و فرمانداران ابلاغ شده است، افزود: برنامه‎های شهرستان در قالب این سند مشخص بوده و می‎توان به راحتی بر نحوه اجرای آن نظارت کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در ادامه با اشاره به اینکه در برنامه پنجم توسعه مقرر شده است که 144 هزار میلیارد ریال تا پایان برنامه سرمایه‎گذاری صورت گیرد، اظهار کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه‎گذاری بیش از 140 هزار میلیارد ریالی تا پایان برنامه پنجم

سرمایه‎گذاری بیش از 140 هزار میلیارد ریالی تا پایان برنامه پنجم