مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1392 ساعت 08:332014-01-18ورزشي

گزارش مالی پنج ساله کمیته ملی المپیک/ بودجه بازی های اسلامی چه شد؟


خزانه دار کمیته ملی المپیک در آستانه برگزاری مجمع انتخاباتی 30 دی ماه، گزارش مالی این کمیته طی پنج سال گذشته را ارائه کرد.

- طبق گزارش مالی ارائه شده مسئولان کمیته ملی المپیک در این مدت برای سه رویداد مهم بین المللی بودجه ویژه ای را جذب کردند اما در این میان بودجه بازی های کشورهای اسلامی که با وجود تدارکات زیاد در نهایت به سرانجام نرسید، چه شد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مسئولان فعلی کمیته ملی المپیک یعنی محمد علی آبادی (رییس)، بهرام افشارزاده (دبیر کل)، مهدی قدمی و محمود خسروی وفا (نایب رییسان)، مهدی کرباسیان (خزانه دار) همراه با رباب شهریان، محمود مشحون، علی کفاشیان، احمد ناطق نوری، سید مهدی هاشمی و شاهرخ شهنازی (دیگر اعضای هیات اجرایی) از سال 1387 با برگزاری مجمع انتخاباتی فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کردند.

از زمان آغاز به کار هیات اجرایی فعلی کمیته ملی المپیک تا به خاطر تعویق انتخابات پنج سال از آن گذشته است، ورزش ایران در کنار مسابقات تک رشته ای آسیایی و جهانی و یا المپیک‎های آسیایی رده سنی نوجوانان و جوانان، در مجموع با سه رویداد مهم بازی های کشورهای اسلامی، بازی های آسیایی 2010 گوانگژو و بازی های المپیک 2012 لندن مواجه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش مالی پنج ساله کمیته ملی المپیک/ بودجه بازی های اسلامی چه شد؟

گزارش مالی پنج ساله کمیته ملی المپیک/ بودجه بازی های اسلامی چه شد؟