مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1392 ساعت 10:322013-11-27دانش

آغاز همایش پژوهش های کاربردی در ارتقای سلامت در اصفهان


دبیر علمی همایش ملی پژوهش های کاربردی در ارتقای سلامت گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان امسال برگزار کننده نخستین همایش ملی پژوهش های کاربردی در ارتقای سلامت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حیدرعلی عابدی ظهر امروز در همایش ملی پژوهش های کاربردی در ارتقای سلامت اصفهان اظهار کرد: در این همایش 362 مقاله از سطح کشور به دبیر خانه همایش واصل شده که 15 درصد مقالات رسیده مروری بوده و بقیه آنها مقالات پژوهشی بوده است.

وی تصریح کرد: از تعداد مقالات واصله 78 مقاله به صورت سخنرانی در دو روز همایش ارائه و 98 مقاله به شکل پوستر در معرض دید مخاطبان قرار می گیرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان افزود: 60 مقاله به صورت پوستر الکترونیک ارائه می شود و نزدیک به 126 مقاله به دلیل محدودیت در ظرفیت پذیرش قابل ارائه نبود.

وی خاطرنشان کرد: 20 دوره قبل همایش های پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد خوراسگان به صورت منطقه ای برگزار می شد که 21 دوره آن در قالب ملی برپا که استقبال خوبی از آن شده است.

عابدی گفت: امید است با برگزاری این همایش و کارگاه های جانبی آن، دانشکده پرستاری و مامایی بتواند با مشارکت صاحب نظران و اندیشمندان این حیطه به نحو مطلوبی رسالت خویش را محقق سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز همایش پژوهش های کاربردی در ارتقای سلامت در اصفهان

آغاز همایش پژوهش های کاربردی در ارتقای سلامت در اصفهان