مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1392 ساعت 08:472013-11-19سياسي

صدور کارت هوشمند برای طلاب حوزه علمیه خراسان


معاون پشتیبانی و منابع انسانی حوزه علمیه خراسان از صدور کارت هوشمند برای طلاب حوزه علمیه خراسان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خراسان رضوی، حجت الاسلام قاسمی سالخورده اظهار کرد: تمام طلاب شاغل و غیرشاغل که در این حوزه پرونده فعال دارند، می توانند در طرح صدور کارت هوشمند طلاب خراسان ثبت نام کنند, ستاد کارت هوشمند حوزه علمیه خراسان به منظور طراحی و چاپ کارتی که به منزله هویت و شناسایی و نیز خدمت رسانی به طلاب باشد، از ابتدای امسال تشکیل و با جلسات مختلف، در زمینه صدور این کارت تصمیم گیری شد.

وی با تأکید بر توجه به امنیت این کارت، افزود: کارت هوشمند طلاب حوزه علمیه خراسان، اطلاعات شخصی، شماره نظام وظیفه، کد طلبگی، شناسه مرکز خدمات را دارا است.

مسئول اجرایی ستاد کارت هوشمند شناسایی طلاب حوزه علمیه خراسان، تجمیع، ساماندهی و یکسان سازی کارت شناسایی طلاب این حوزه و نیز احراز هویت، وضعیت نظام وظیفه، تحصیل و سرعت بخشیدن به خدمات قابل ارائه به فضلا، روحانیان و طلاب محترم، به روز شدن اطلاعات را از جمله اهداف این طرح برشمرد.

وی ثبت نام و شرکت در برنامه های آموزشی را یکی از کارهایی که در آینده نزدیک با این کارت انجام می شود عنوان کرد و افزود: قابلیت حضور و غیاب، دعوت به جلسات، اتصال به شبکه شتاب بانکی، امکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور کارت هوشمند برای طلاب حوزه علمیه خراسان

صدور کارت هوشمند برای طلاب حوزه علمیه خراسان