مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1392 ساعت 05:282013-10-14حوادث

وقوع 124 حادثه پرتلفات در جاده های کشور


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کشور گفت: حوادث ویژه هفته گذشته در جاده های کشور بیش از 560 نفر را راهی بیمارستان کرد.

محمد تقی طالبیان در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود: در این مدت 124 حادثه ویژه در سراسر کشور رخ داد و بیش از 500 تکنیسین اورژانس با 224 آمبولانس به نجات حادثه دیدگان شتافتند.

وی از مردم خواست در هر حادثه منجر به جرح، آسیب و ظهور علائم جسمی به طور ناگهانی در کوتاه ترین زمان با اورژانس 115 تماس بگیرند و به توصیه های کارشناسان این مرکز به دقت عمل کنند و هنگام رانندگی مسیر عبور خودروهای امدادی را اشغال نکنند.

حوادث با بیش از سه کشته یا مصدوم حوادث ویژه تلقی می شود.

مهمترین اورژانس های پزشکی شامل تنگی نفس، فشار خون بالا ، افت فشار خون، خونریزی گوارشی همراه با استفراغ خونی، درد شکم، ضربه شدید به شکم، سقط جنین، تشنج، فشار خون بالا به همراه تاری دید و تورم اندام ها، خونریزی شدید، تشنج، سکته مغزی، اختلال تکلم ناگهانی، کاهش سطح هوشیاری، سردردهای شدید و ناگهانی به همراه سفتی گردن، ضربه به جمجمه و ستون فقرات به دنبال سقوط، تصادف، سوختگی، برق گرفتگی، غرق شدگی، مسمومیت دارویی و شیمیایی، خودکشی، مارگزیدگی، عقرب گزیدگی، دررفتگی، شکستگی ها و پارگی وسیع بافت نرم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 124 حادثه پرتلفات در جاده های کشور

وقوع 124 حادثه پرتلفات در جاده های کشور